Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Els 12 detinguts han passat la primera nit a la presó
188
Els 12 migrants detinguts per fugir d’un avió a l’aeroport de Son Sant Joan han passat la primera nit a la presó. El jutjat d’Instrucció número 6 de Palma amb funcions de guàrdia va decretar, dilluns vespre, presó provisional comunicada i sense fiança per als 12 detinguts. La jutgessa imputa a tots els detinguts inicialment dos delictes diferents de sedició: per una part, el delicte de sedició per alteració de l’ordre públic previst al Codi Penal; i, per l’altra, el delicte de sedició que contempla la Llei de Navegació Aèria. La magistrada també els imputa un presumpte delicte de coaccions.
D’altra banda, a dos dels arrestats la jutgessa també els imputa un presumpte delicte d’afavoriment de la immigració irregular. La magistrada no aprecia, fins el moment, indicis de delicte de desordres públics previst a l’article 557 del Codi Penal. En la resolució, la jutgessa argumenta que sembla que els fets varen afectar l’ordre públic però no la pau pública.
Mentrestant, la Policia Nacional manté actiu el dispositiu de recerca de la dotzena de persones que encara no han estat localitzades. No es descarta que alguns d’ells hagin aconseguit sortir de l’illa durant les hores posteriors a la fugida, probablement en vaixell.
Més informació:
Presó provisional i sense fiança per als 12 migrants fugits de Son Sant Joan
Un telèfon és suficient per planificar un aterratge forçós com el de Palma
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027