Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Un producte de quilòmetre zero que al mercat pot arribar a costar 17 euros el litre
A Eivissa els 15 productors d’oli d’oliva treballen per aconseguir la Indicació Geogràfica protegida, un reconeixement que fins ara sols té l’oli de Mallorca. Un producte de quilòmetre zero que al mercat pot arribar a costar 17 euros el litre.
A més de treballar en la qualitat del producte, demanen que es faci un control més exhaustiu després de l’informe realitzat per l’organització de consumidors que alerta que la meitat dels olis que es venen a les gran superfícies comercials no ho són.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata