Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La Junta de Personal Docent No Universitari d'Eivissa i Formentera (JPDNU) reclama una reunió al conseller Martí March
La Junta de Personal Docent No Universitari d’Eivissa i Formentera han reclamat aquest dimecres a la conselleria d’Educació que es “posi les piles” per augmentar el nombre d’escoles i instituts a les Pitiüses.
La JPDNU demana també la reducció de les ràtios a les aules, del nombre d’alumnes per classe. A més, critiquen la decisió del Govern de subvencionar classes de religió, ja sigui catòlica o musulmana, perquè consideren que haurien de quedar fora de les aules.
La junta, ha retret al conseller Martí March que en dos anys encara no s’hagi reunit amb ells per abordar qüestions com el control d’horari de professors, el transport escolar o la regressió del català a les escoles.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi