Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

801.707 electors estan cridats a les urnes
Els 385 col·legis electorals de Balears han obert les votacions a les 9.00 hores sense que s’hagi registrat cap incidència. Segons ha informat la Delegació de Govern en un comunicat, en aquests col·legis s’han constituït 1.215 meses electorals, integrades per un total de 3.645 membres que controlaran el vot en 2.430 urnes.
Tampoc s’ha registrat fins al moment cap incidència en el dispositiu de seguretat establert per a garantir el normal desenvolupament de la jornada electoral, integrat a les illes per 1.807 agents de la Guàrdia Civil, la Policia Nacional i les policies locals.
L’única incidència destacable al migdia ha ocorregut a un col·legi electoral de Porto Colom, on dins de la cabina de votació han aparegut totes les paperetes de VOX trencades per la meitat. La formació política, però, ha confirmat que ja han reposat les paperetes i que tot transcorre amb normalitat.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13