El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La competició comença el 13 d'octubre amb objectius diferents
En vòlei, els tres equips balears que enguany competiran a superlliga masculina han conegut avui el calendari per al curs 2018/2019 i que comença el 13 d’octubre. L’Urbia Palma, que entrena Marcos Dreyer, iniciarà el curs al Palau d’Esports de Son Moix. Rebrà el Barcelona. També començarà a ca seva l’Ushuaïa Eivissa. En aquest cas, per rebre la visita del Castellón. Més complicat ho tendrà, a priori, el ConectaBalear de Manacor que debutarà a la màxima categoria a la pista del Textil Santanderina. El primer derbi balear arribarà a final del mes de novembre. Serà entre l’Ushuaia i l’Urbia.
També s’ha sortejat el calendari de la Superlliga femenina. L’Avarca de Menorca debutarà també dia 13 d’octubre davant el Madrid Chamberí. El primer partit a casa serà el cap de setmana següent, el 20 d’octubre, contra l’Haro Rioja. El darrer partit a casa serà contra Las Palmas i acabarà la fase regular a la pista de l’Emevé el 30 de març. L’objectiu, una temporada més, és aconseguir la classificació per a la Copa de la Reina i entrar als play-offs pel títol.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits