Presó provisional sense fiança per als 6 detenguts en l’operació Mar, a Eivissa. Se’ls investiga per delictes relacionats amb la prostitució, el tràfic de persones, la salut pública, lesions, el blanqueig de capitals i la pertinença a organització criminal. Els arrestats, dues dones i quatre homes, són de nacionalitat romanesa. L’operació Mar l’han duta a terme conjuntament agents de Palma i Eivissa de la Unitat Central contra les Xarxes d’Immigració i Falsedat Documental de la Policia Nacional. Els escorcolls es varen desenvolupar dimecres, quan s’escorcollà i precintà un prostíbul del barri de ses Figueretes, d’on els agents de la Guàrdia Civil varen treure nombrosa documentació. El cas és instruït pel Jutjat número 2 d’Eivissa i segueix sota secret de sumari.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.