CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
El Govern calcula que la reconversió costa 80 milions, però s'amortitzaria en deu anys
68
El Govern desmenteix que la reconversió de la central tèrmica de Maó al gas natural sigui inassumible econòmicament, tal com sosté el Ministeri. De fet, les xifres que el Govern va presentar a l’Estat contemplen una inversió inicial d’entre 70 i 80 milions d’euros per a construir una planta d’emmagatzamatge de gas. Uns diners, però, que s’amortitzarien en pocs anys per l’estalvi derivat de no consumir gasoil i fuel.
Des del Govern critiquen que Madrid, en canvi, sí estigui disposada a subvencionar a Endesa per aplicar una solució alternativa, que consisteix en posar filtres a les xemeneies per captar els contaminants. Una proposta que l’empresa tramita des de fa dos anys i que li permetria complir els acords internacionals contra el canvi climàtic que entraran en vigor l’any 2020. No obstat, el Govern impedirà la tramitació dels permisos pertinents ja que considera que no solució el problema ambiental.
La conselleria continuarà lluitant per fer efectiva la reconversió i denunciarà davant Europa la negativa de l’Estat per lluitar contra les emissions contaminants.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició