Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
La fundació RANA assegura que "a les Balears estan augmentant les denúncies i consultes d'abusos i assetjaments relacionats amb menors d'edat"
Imatge d'arxiu.
151Patrícia Raduan, educadora social de la Fundació Rana (xarxa d’ajuda de menors assetjats), ha mostrat la seva satisfacció, a l’Informatiu Matí d’IB3 Ràdio, per l’aprovació al Congrés dels diputats de la llei de protecció de la infantesa, que començarà a comptar la prescripció dels delictes greus quan la víctima compleixi 35 anys. Fins ara, el rellotge començava a córrer a partir dels 18. L’ampliació del marge té com a objectiu evitar que els casos d’abusos quedin impunes, ja que les denúncies habitualment es produeixen molts anys després dels fets. Per això, les víctimes d’abusos i entitats socials com la Fundació RANA continuen reclamant que els abusos a menors no prescriguin.
A més Patrícia Raduan assegura que “a les Balears estan augmentant les denúncies i consultes d’abusos i assetjaments relacionats amb menors d’edat”. I demana que totes les persones que tenen coneixement d’aquests fets presentin una denúncia.
Escolta l’entrevista d’IB3 Ràdio
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis