Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

La fundació RANA assegura que "a les Balears estan augmentant les denúncies i consultes d'abusos i assetjaments relacionats amb menors d'edat"
Imatge d'arxiu.
42Patrícia Raduan, educadora social de la Fundació Rana (xarxa d’ajuda de menors assetjats), ha mostrat la seva satisfacció, a l’Informatiu Matí d’IB3 Ràdio, per l’aprovació al Congrés dels diputats de la llei de protecció de la infantesa, que començarà a comptar la prescripció dels delictes greus quan la víctima compleixi 35 anys. Fins ara, el rellotge començava a córrer a partir dels 18. L’ampliació del marge té com a objectiu evitar que els casos d’abusos quedin impunes, ja que les denúncies habitualment es produeixen molts anys després dels fets. Per això, les víctimes d’abusos i entitats socials com la Fundació RANA continuen reclamant que els abusos a menors no prescriguin.
A més Patrícia Raduan assegura que “a les Balears estan augmentant les denúncies i consultes d’abusos i assetjaments relacionats amb menors d’edat”. I demana que totes les persones que tenen coneixement d’aquests fets presentin una denúncia.
Escolta l’entrevista d’IB3 Ràdio
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols