Logo IB3N
X

Els actes socials marquen l’agenda de Lleó XIV

La vigília multitudinària amb joves, moment àlgid de la jornada

06/06/2026

Els actes socials marquen l’agenda de Lleó XIV

Foto: Diego Radamés / Europa Press.

31

Els actes socials han marcat l’agenda del papa Lleó XIV aquest dissabte horabaixa. La programació del seu primer dia acaba amb un dels actes més esperats: una vigília multitudinària amb joves a la plaça de Lima. Mig milió de persones s’uneixen al pontífex en un festival de música, testimonis i reflexió.

Després de la recepció oficial, celebrada a migdia al Palau Reial amb les autoritats de l’Estat i els representants diplomàtics, Lleó XIV s’ha dirigit cap a la nunciatura, on s’allotja durant l’estada a Madrid, per reunir-se amb un grup de malalts, i descansar abans de reprendre la seva activitat.

Durant el recorregut amb el papamòbil, unes 130.000 persones han aclamat el sant pare amb aplaudiments, salutacions i càntics. De nou en marxa, el papa ha visitat el centre d’acolliment per a persones sense llar de Càritas situat a Carabanchel. Allà ha mantingut una trobada amb un grup de persones vulnerables, i ha fet una crida a ajudar els més necessitats.

En acabar, Robert Prevost ha rebut l’arbre de l’esperança, una mostra d’agraïment de part dels residents del centre per la seva vista.

Notícies relacionades >

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT