Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Zhang Zhan, condemnada a quatre anys de presó
Els 10 dels 12 activistes prodemocràcia hongkonguesos jutjats a la Xina continental es declaren culpables després de quatre hores de judici –els altres dos són menors d’edat. Els van detenir a l’agost mentre intentaven fugir a l’illa democràtica de Taiwan. Els acusaven d’haver traspassat la frontera de manera il·legal i demanaven fins a quatre a anys de presó. Paral·lelament al judici, s’ha celebrat una manifestació per demanar la seva llibertat i l’ambaixada nord-americana ha instat perquè els alliberin immediatament.
Així mateix, la Xina ha condemnat avui a quatre anys de presó la periodista ciutadana, Zhang Zhan, que va donar informacions del primer brot de coronavirus a Wuhan, a qui acusen d’haver donat informacions falses.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes