Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Primera jornada del judici per al pressumpte cas d’homofòbia al cos de la Policia Local de Palma. Sonia Vivas ha relatat els diferents episodis d’assetjament que assegura haver patit per ser lesbiana. La Fiscalia demana penes que sumen més de 20 anys de presó.
La Policia Local ha estat rebuda a les portes de l’Audiència amb aplaudiments per part del grup Dones d’Esquerres. Ha volgut agrair tot el suport rebut i ha criticat que els acusats només han respost a les preguntes de la defensa. Ella ha relatat amb detall els diferents episodis en els quals, diu, va ser víctima d’assetjament i va rebre insults per part dels companys. Per exemple, quan l’excomissari de la Policia Local de Palma, Rafel Estarellas, li va dir “bollera de merda”.
Vivas també ha contat que alguns companys presumien d’haver tirat aigua amb un producte desinfectant a les transsexuals que exerceixen la prostitució a Palma. Els tres acusats s’enfronten a penes de presó de més de 20 anys. A banda d’acusar-los d’haver humiliat i ridicularitzat Sonia Vivas, la Fiscalia també els atribueix els delictes d’haver-la denunciat en fals i d’haver intimidat testimonis.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc