Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
A tots els suspenen l'ingrés al centre penitenciari
Onze dels acusats pel cas màfia laboral tanquen un acord amb el fiscal i accepten penes d’entre 1 i 2 anys de presó i altres dos en queden absolts. Les condemnes de dos anys s’apliquen als dos germans que encapçalaven una trama empresarial que defraudava la seguretat social i explotava els treballadors. Ho feien a través dels nombrosos locals d’hosteleria que gestionaven a Mallorca. Molts eren bars i cafeteries que estaven al centre de Palma.
Avui, en una vista celebrada a l’Audiència, han reconegut delictes contra la seguretat social i els drets dels treballadors i frau en el consum elèctric. Punxaven la llum per abaratir les factures.
Aquests dos acusats, representats per l’advocat Gaspar Oliver, han pagat multes que sumen prop de 370.000 euros. També han d’abonar els doblers que no varen pagar a la Seguretat Social i pels conceptes d’IRPF i impost de societats.
Els 13 acusats del cas ‘Màfia Laboral’ enllesteixen un pacte amb fiscalia
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania