En aquesta primera edició dels pressuposts participatius joves han pres part els alumnes des de primer i fins a quart d'ESO de l'institut de secundària gabellí
Implicar els joves en el disseny del lloc on viuen i fer-los-en partíceps, és l’objectiu dels pressupostos participatius joves que ha posat en marxa aquest any l’Ajuntament de Capdepera i als que s’hi destinaran 15 mil euros. El pròxim dia 14, els alumnes del centre votaran les quatre propostes finals i la que en resulti guanyadora és la que es durà a terme. En aquesta primera edició dels pressuposts participatius joves hi han pres part els alumnes des de primer i fins a quart d’ESO de l’Institut de Capdepera. En una primera fase, les propostes varen ser presentades i debatudes a cadascuna de les aules del centre fins arribar a consensuar-ne 4, una per cada curs.
A la votació final, que tendrà lloc dia 13 de desembre, els alumnes hauran d’elegir entre instal·lar fonts a tots els parcs del municipi, fer inversions al parc municipal de Sa Gravera o millorar la plaça dels Pins de Cala Rajada i crear un programa jove de festes que a la vegada comporti una millora del centre jove del poble.
També ha explicat que des de la Conselleria que dirigeix ja tramita diversos expedients per incompliments greus
Agricultura hi ha trobat greus problemes d'higiene i cadàvers de gallines i rates