Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'ICAIB li ha fet entrega del I premi Enriqueta Pascual, la primera dona que es va col·legiar a Balears, el 1956
El Col·legi d’Advocats reconeix la feina en matèria d’igualtat en l’àmbit jurídic a la presidenta del Consell General de l’Advocacia, Victòria Ortega.
Aquest dimecres horabaixa, a Palma, li han fet entrega del I premi Enriqueta Pascual, la primera dona que va ser col·legiada a Balears, el 1956. I qui per cert, a través d’un vídeo, també ha estat present a l’acte.
També han jurat 12 nous advocats que ingressen a la professió i s’han entregat les insígnies d’or als qui fa més de 40 anys que estan col·legiats.
La presidenta de l’advocacia espanyola, la primera dona en el càrrec en 75 anys d’història, ha remarcat el compromís per seguir treballant per la igualtat en aquest àmbit.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061