Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Són 75 menys que en 2019
86
Els aeroports de Balears operaran aquest diumenge un total de 1.498 vols, 75 menys que en dates similars de 2019, quan en van ser 1.573.
Així, l’aeròdrom de Palma serà el que més vols operi, amb 913, la majoria d’ells internacionals (692) i la resta (221) nacionals. Per part seva, l’aeroport d’Eivissa té previst gestionar al llarg del diumenge un total de 379 moviments, dels quals 250 són internacionals i 129 de caràcter nacional. Finalment, l’aeroport de Maó, a Menorca, suma un total de 206 operacions, de les quals 112 són internacionals i 94 nacionals.
Durant el cap de setmana els aeroports de Balears operaran un total de 4.704 vols, 107 més que en dates similars de 2019, quan en van ser van ser 4.597.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals