Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Són 75 menys que en 2019
87
Els aeroports de Balears operaran aquest diumenge un total de 1.498 vols, 75 menys que en dates similars de 2019, quan en van ser 1.573.
Així, l’aeròdrom de Palma serà el que més vols operi, amb 913, la majoria d’ells internacionals (692) i la resta (221) nacionals. Per part seva, l’aeroport d’Eivissa té previst gestionar al llarg del diumenge un total de 379 moviments, dels quals 250 són internacionals i 129 de caràcter nacional. Finalment, l’aeroport de Maó, a Menorca, suma un total de 206 operacions, de les quals 112 són internacionals i 94 nacionals.
Durant el cap de setmana els aeroports de Balears operaran un total de 4.704 vols, 107 més que en dates similars de 2019, quan en van ser van ser 4.597.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències