Del total de vols previstos, la majoria són nacionals, concretament 314, i la resta, internacionals, 134
Els aeroports de les Balears preveuen operar un total de 448 vols al llarg d’aquest dissabte, 23 de desembre, dia previ a la celebració de la nit de Nadal.
Ateses les xifres facilitades per Aena, el nombre de vols que s’operaran durant aquesta jornada és un 9,27% superior als realitzats el mateix dia de 2022, quan es van operar 410 vols. Així mateix, del total de vols previstos per a aquest dissabte, la majoria són nacionals, concretament 314, i la resta, internacionals, 134.
Per aeroports, el de Palma té programats 330 vols aquesta jornada, dels quals 200 són nacionals i 130 internacionals; el d’Eivissa, fins a 78, dels quals 74 són nacionals i quatre internacionals, i Menorca, 40 operacions programades, totes nacionals.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes