Els aeroports de Balears operen aquest dissabte 597 vols, un 75% d’ells internacionals
Del total de 451 vols internacionals prevists aquest dissabte a les Illes, més d'un centenar tenen el seu origen o destinació a Alemanya.
66
Els aeroports de Balears operaran durant aquest dissabte un total de 597 vols, dels quals 146 són nacionals i 451 internacionals, segons dades facilitades per Aena.
Per illes, a Palma s’esperen 382 vols (78 nacionals); a Eivissa, 147 (46 nacionals), i a Maó, 41 vols (22 nacionals).
La major part dels 146 vols nacionals programats per a aquesta jornada són connexions amb grans ciutats, com Madrid, Barcelona i València. Si bé, també hi ha previstos vols amb origen o destinació Tenerife, Màlaga i Santiago de Compostel·la.
Mentrestant, del total de 451 vols internacionals prevists aquest dissabte a les Illes, més d’un centenar tenen el seu origen o destinació a Alemanya. Principalment, es tracta de connexions amb les ciutats de Frankfurt, Dusseldorf, Munic i Berlín, entre altres.
A més, entre els vols internacionals programats per a aquesta jornada, s’han comptabilitzat més de 20 connexions amb el Regne Unit, fonamentalment amb Londres, Liverpool o Bristol. I, connexions amb altres destins, com ara Amsterdam, París, Estocolm, etcètera.
EL MÉS LLEGIT
societat
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
societat
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
societat
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
societat
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil