Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
És un dels dies amb més operacions programades d'aquest pont llarg de desembre
Aquest diumenge aterraran o s’enlairaran gairebé 300 avions a l’aeroport de Palma. És un dels dies amb més operacions programades d’aquest pont llarg de desembre. Entre divendres passat i diumenge que ve, Son Sant Joan haurà operat prop de 2.600 vols, xifres semblants, però sense arribar a les del pont de desembre del 2019.
També jornada moguda avui a Eivissa amb 84 vols programats, la majoria amb destinacions nacionals. Menorca gestiona avui 40 vols.
En la seva totalitat, els aeroports de Palma, Eivissa i Menorca han programat un total de 3.727 vols en els dies al voltant del pont de la Constitució i La Immaculada, 123 més que en el període equivalent de 2019.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície