Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
En total, aquest cap de setmana es realitzaran 4.016 vols a les Illes
69
Els aeroports de les Balears operaran aquest dissabte un total de 1.410 vols, només 33 menys abans que la pandèmia quan se’n van comptabilitzar 1.443, segons dades ofertes per Aena. Detalladament, l’aeroport de Palma gestiona aquest dissabte 956 vols (205 de nacionals i 751 d’internacionals), l’aeròdrom d’Eivissa opera 306 vols (95 de nacionals i 211 d’internacionals) i en el de Menorca se’n comptabilitzen 148 (67 de nacionals i 81 d’internacionals).
En total, aquest cap de setmana es realitzaran 4.016 vols a les Illes, 14 menys que abans de la pandèmia. Aquest divendres, els aeroports de les Illes varen operar 1.299 vols; el dissabte, 1.410; i el diumenge, 1.307. L’aeròdrom que més vols gestionarà aquest cap de setmana serà el de Palma, amb un total de 2.674; seguit de l’aeroport d’Eivissa, amb 929, i el de Menorca, amb 413.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície