Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Aquest divendres, podria continuar havent-hi retards importants
Enaire continua efectuant regulacions de vols als aeroports de les illes i no descarta que es puguin dur a terme restriccions totals. Això, en un divendres en què s’espera que es continuïn produint retards significatius.
El gestor de la navegació aèria, en coordinació amb Eurocontrol i l’Aemet, intenta reconduir la situació, després d’unes tempestes que han estat provocant desenes de cancel·lacions i retards generalitzats. En aquest sentit, s’ha reforçat el servei amb la incorporació de controladors aeris addicionals, amb l’objectiu prioritari de recuperar la normalitat en el trànsit aeri.
Durant tota la jornada d’aquest dijous, Enaire va establir límits en els enlairaments i els aterratges en els tres aeroports de les Illes Balears, regulant el trànsit aeri per seguretat, la qual cosa va provocar nombroses cancel·lacions i retards.
A l’aeroport de Palma, centenars de passatgers s’han vist afectats pels retards i cancel·lacions. De fet, desenes de persones han passat la nit, dormint a terra, a les terminals de sortides i arribades.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles