El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

A l'aeròdrom de Palma s'enlairaran i n'aterraran un 15 per cent manco que el 2019
Continua l’anar i venir de gent als aeroports balears. Aquest cap de setmana els aeroports de les Illes operaran més de 4.000 vols. En el cas de l’Aeroport de Palma, el moviment és constant i recorda a abans de la pandèmia. Hi ha coes per tot: facturació, per llogar un cotxe i fins i tot, per comprar un cafè.
Aquest dissabte estan prevists allà 860 moviments. Són un 15 per cent manco que el 2019. En canvi, els vols nacionals fins i tot superen els del mateix cap de setmana d’aquell any: són 207, quatre més.
El gran trànsit aeri s’ha notat també a la indústria que envolta l’aeroport. Les empreses de lloguer de vehicles asseguren que els caps de setmana tenen molt més moviment. També els turoperadors als estands d’arribades confirmen que la temporada va bé. No és el 2019, però la gent ve a Mallorca.
Una vegada defora, l’aparcament d’autobusos ple i els taxistes no aturen de carregar gent. En la darrera temporada normal, el 2019, al mateix cap de setmana, 1020 avions es van moure a Son Sant Joan.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies