Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
La xifra és lleugerament superior a la registrada durant el Nadal de 2019, abans de la pandèmia
Aquests són dies de molt de moviment als aeroports de les Illes Balears. Entre avui i diumenge, dia de la segona festa de Nadal, s’esperen un miler de vols. Una xifra lleugerament superior a la que es va registrar durant aquestes mateixes dates de 2019, el darrer Nadal que passàrem sense pandèmia. La majoria de les connexions són nacionals i, per això, entre els passatgers, molts residents que se’n van a passar Nadal amb la família de fora.
Però enguany no ha estat tan fàcil fer les maletes. La situació epidemiològica i l’increment de contagis ha pesat i ha fet que més d’un s’hagi replantejat fer el viatge. Al final, però, com ens diuen alguns, han optat per anar amb precaució abans del viatge i prendre totes les mesures de seguretat.
Tot i que al sector turístic no hi ha hagut cancel·lacions massives, sí que s’ha notat un alentiment de les reserves. Però els viatgers estrangers que han arribat avui a les Illes per passar-hi les festes, ens diuen, venen tranquils. Fins i tot, des d’Alemanya, on s’ha recomanat no viatjar a les Illes, considerades d’alt risc, si no és necessari. A més, a partir de demà s’endureixen els controls d’entrada al país germànic. Una de les turistes arribades avui dematí, que ha vengut a passar les festes de Nadal amb tota la família, ens ha assegurat que no està preocupada. “Ja es veurà com evolucionen les dades”, ha afegit.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància