Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Es calcula que hi ha un centenar de famílies afectades i l'import màxim de les ajudes és de 200.000 euros
S’acaba d’obrir el procés perquè els particulars afectats per les inundacions del passat mes d’octubre al municipi de Pollença puguin ser indemnitzats. El màxim que cada damnificat podrà rebre per pal·liar i minimitzar les pèrdues és de 200.000 euros. El darrer ple de l’Ajuntament va aprovar les bases d’aquestes subvencions que es poden demanar fins dimarts dia 16 d’abril.
Es calcula que són en total un centenar les famílies que patiren patiren danys materials a finques i habitatges, a causa del desbordament d’alguns torrents del municipi que ocasionaren les intenses pluges.
Les subvencions que ara es podran sol·licitar provenen d’un conveni signat entre l’Ajuntament i la Conselleria d’Interior. Per demanar-les, cal emplenar una instància i lliurar la documentació necessària a les oficines d’Atenció Ciutadana de Pollença i el Port de Pollença.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat