Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Creuen que la hipòtesi del curtcircuit a la torre elèctrica és només una de les diverses possibilitats
Els Agents de Medi Ambient investiguen damunt el terreny l’incendi del coll de Síller. Treballen a una zona molt pròxima al punt on es va originar el foc, que cremà 80 hectàrees, però encara no han trobat el metre quadrat que els duria a trobar-ne les causes. En aquest cas es complica per les circumstàncies en què es va produir l’incendi.
La forma com va cremar la vegetació és una de les pistes que els guia cap al punt exacte. Tot i que des del Seprona apunten directament a un curtcircuit a una torre elèctrica de GESA, els agents de Medi Ambient segueixen investigant.
Fer un informe ben exhaustiu, diuen, és imprescindible per tirar endavant qualsevol acció judicial contra les persones que hagin pogut provocar el foc.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament