Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

A les Balears, el nombre d'agents de la Policia Nacional ha baixat gairebé un 9% entre els anys 2011 i 2016
Des que governa Mariano Rajoy, els agents dels cossos de seguretat de l’Estat han davallat de manera considerable.
Només a les Illes Balears, el nombre d’agents de la Policia Nacional ha baixat gairebé un 9% entre els anys 2011 i 2016, un fet que que suposa 142 efectius manco. Pel que fa a la Guàrdia Civil, aquest cos compta amb gairebé un 6% manco dels que tenia l’any 2011.
A tot l’estat espanyol, el nombre d’agents de la Policia Nacional ha descendit en gairebé 8.800 agents entre 2011 i 2017, i hi ha 5.200 Guàrdies Civils manco.
Aquestes són dades del Ministeri de l’Interior en resposta parlamentària a una pregunta formulada pel PSOE.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat