Un miler de persones, afectades per una apagada elèctrica a Platja de Palma
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
Com a mesura de protesta, avui no han assistit a la reunió de la Mesa de l'Ensenyament Concertat
Representants de les patronals i els sindicats de les 'escoletes' concertades, aquest dilluns enfront de la Conselleria d'Educació. - ECEIB/ Europa Press.
47Patronals i sindicats de l’educació 0-18 anys han demanat al Govern que les millores per al sector es prenguin d’acord amb les seves necessitats i de forma consensuada, després de considerar que les mesures impulsades per la conselleria d’Educació manquen de diàleg previ. Així ho han assegurat aquest dilluns de manera conjunta les organitzacions sindicals i patronals USO, FSIE, ECIB, CECEIB i FEIPIMEB a les portes de la Conselleria d’Educació, on han assenyalat que no entenen la “manera d’actuar” del Govern, “plantejant normatives que no s’han demanat”. Com a mesura de protesta, avui no han assistit a la reunió de la Mesa de l’Ensenyament Concertat.
Reclamen la retirada immediata de dues iniciatives normatives que, asseguren, s’han impulsat sense negociació prèvia i que poden posar en risc l’acord per a l’equiparació salarial de les escoletes concertades de 0 a 3 anys. També demanen la intervenció directa del conseller d’Educació i que qualsevol canvi que afecti el sector es negociï abans amb els seus representants.
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106