La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Transportistes i pagesos reclamen més suport, mentre que les pimes valoren la rebaixa de l’IVA però rebutgen limitar els marges de benefici
Continuen les reaccions dels agents socials de les Balears a les mesures anunciades pel Govern central després de les reunions mantingudes aquesta setmana amb l’Executiu autonòmic.
Des de la Federació Empresarial Balear de Transports, el seu representant, Ezequiel Horrach, considera que les iniciatives impulsades per l’Executiu de Pedro Sánchez són insuficients per fer front a la situació actual del sector. En aquest sentit, reclama un major suport per part del Govern de les Illes Balears per pal·liar l’impacte econòmic que pateixen.
Una valoració similar fan des del sector primari. El coordinador d’Unió de Pagesos de Mallorca, Sebastià Ordines, assegura que les mesures són “totalment insuficients” i insisteix en la necessitat d’actuacions més contundents per garantir la viabilitat de l’activitat agrària.
Per la seva banda, des de la petita i mitjana empresa fan una lectura més matisada. Valoren positivament la rebaixa de l’IVA fins al 10%, però mostren el seu rebuig a la proposta de Sumar de limitar els marges de benefici en qualsevol activitat, una mesura que consideren perjudicial per al teixit empresarial.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Menorca roman incomunicada per via marítima