Macià Blázquez: “El principal problema que tenim és la turistificació”
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
El grup treballa en el seu nou disc que veurà la llum l'any que ve
Els Aires Formenterencs s’han convertit en un referent musical per als veïns de Formentera. I és que sens dubte per ells, la cançó que millor representa l’illa és “Visc a Formentera”.
Tres joves amics apassionats per la música que cap al 1987 començaren a forjar la seva carrera musical. La seva primera actuació, però, no va ser fins dos anys després.
I, des de llavors, han presentat un single, cinc discs i un disc recopilatori i han dut la seva música a indrets com Berlín, Grècia, Sevilla, Catalunya i les diferents Illes. I ho han fet amb el nom d’Aires Formenterencs.
Aquest 30 aniversari han decidit celebrar-lo treballant en el seu nou disc que veurà la llum l’any que ve.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
L'animal va patir una aturada cardíaca mentre era a la plaça a la segona volta
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres