Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Fins ara, el seu ús ha estat gratuït, però suposen una gran despesa energètica, diuen, per als consistoris
Els ajuntaments del Raiguer començaran a aplicar tarifes per emprar punts de càrrega de vehicles elèctrics, que fins ara havien estat gratuïts. El ple de la Mancomunitat del Raiguer ho ha debatut aquest dimarts i ha decidit la redacció d’una ordenança marc que servirà de referència a tots els consistoris que vulguin cobrar pel servei.
El motiu és l’elevada despesa energètica que suposa per als consistoris. El cost energètic, però, no és l’única assignatura pendent en aquesta matèria. Marratxí, per exemple, considera prioritari augmentar els punts de càrrega, sobretot al polígon, on no n’hi ha cap.
Jaume Llompart, batle de Marratxí, ha dit que en aquests moments el municipi té una dotzena de punts en funcionament, que són insuficients per cobrir una població de 39.000 habitants repartida en cinc nuclis. Llompart ha afegit que és necessari incrementar la potència dels carregadors.
Segons un estudi de l’Associació Nacional de Fabricants d’Automòbils i Camions, un de cada tres punts de càrrega a les Illes estan avariats i n’hi ha 933 en funcionament.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13