Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Josep Marí Ribas, batle de Sant Josep, adverteix que s'haurà d'anar amb compte a l'hora de fer-ne la redacció
Una normativa que reguli els beach clubs d’Eivissa. Els consistoris de l’illa volen homogeneïtzar criteris sobre horaris o decibels, entre altres aspectes.
Començaren a instal·lar-se ara fa una dècada, i avui dia encara no tenen una normativa o registre. El batle de Sant Josep, Josep Marí Ribas, té molt clara la seva posició respecte de la regulació dels beach club i adverteix que s’haurà d’anar amb compte a l’hora de fer-ne la redacció.
A Sant Antoni només hi ha un parell de negocis amb aquestes característiques. El seu batle, Marcos Serra, demana l’homogeneïtzació de criteris. Aspectes que es preveu que els 5 consistoris debateixin en el pròxim Consell de batles, abans que no acabi l’any.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata