El Consell de Menorca enten que només es restringeixen els projectes de caire municipal canalitzats a través de la FELIB
La possibilitat de finançar projectes municipals amb l’impost turístic s’allunya. Així ho entenen alguns ajuntaments, després que la Federació d’administracions locals, la FELIB, ha restringit les candidatures a les que són d’abast supra-municipal. La resolució, presa a la Comissió de l’Impost de Turisme Sostenible, també deixa sense opcions aquells projectes de pressupostos inferiors. Però el Consell de Menorca, que s’havia compromès a presentar totes les propostes dels ajuntaments menorquins, manté la promesa perquè interpreta que les limitacions afectarien només els projectes municipals canalitzats a través de la FELIB.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.