Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
En alguns cementiris hi haurà un control de capacitat.
A Menorca la nova normalitat que afecta totes les festivitats també alterarà el dia de Tots Sants. Per garantir-hi el distanciament social, els ajuntaments i les floristeries demanen als veïns que les visites als cementiris i les compres de flors siguin esglaonades per evitar aglomeracions. En alguns cementiris hi haurà un control de capacitat.
Qui vulgui visitar el cementiri de Maó el dia de Tots Sants només podrà fer-ho per un màxim de 30 minuts. Hi haurà una cabuda màxima de 600 persones, que hauran de seguir un circuit d’entrada i sortida. A més l’Ajuntament proposa acudir al cementiri en altres dates i no el dia assenyalat. La mateixa recomanació fan els altres consistoris menorquins i també les floristeries. A la botiga Es Ficus han preparat ja un espai amb rams artificials i plantes. Per això molts veïns ja han aprofitat aquest cap de setmana per netejar els nínxols i comprar les flors. Perquè, en el fons, qualsevol dia és bon moment per recordar les persones estimades que ja no hi són.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat