Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

El Consell d'Eivissa té pendents d'aprovació les sol·licituds de dos clubs a l'illa
Es denominen clubs de platja, més coneguts com ‘beach clubs’, als establiments que ofereixen diversos serveis, com ara animació, restauració o lloguer de gandules. A la nova Llei de turisme s’ha introduït una esmena dels socialistes d’Eivissa que donarà poder al Consell insular per prohibir-ne l’obertura i ho haurà de fer amb un informe vinculant de l’ajuntament corresponent.
Prevaldrà la decisió de l’Administració que sigui més restrictiva, és a dir, que els consistoris també podran negar-se a una d’aquestes llicències al seu municipi.
En aquests moments, el Consell d’Eivissa té pendents d’aprovació la sol·licitud d’un ‘beach club’ a Sant Joan i un altre a Santa Eulària. Aquests es tramitaran d’acord amb l’antiga normativa, ja que la nova aprovada dimarts passat, encara no ha entrat en vigor.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits