CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
El Consell d'Eivissa té pendents d'aprovació les sol·licituds de dos clubs a l'illa
Es denominen clubs de platja, més coneguts com ‘beach clubs’, als establiments que ofereixen diversos serveis, com ara animació, restauració o lloguer de gandules. A la nova Llei de turisme s’ha introduït una esmena dels socialistes d’Eivissa que donarà poder al Consell insular per prohibir-ne l’obertura i ho haurà de fer amb un informe vinculant de l’ajuntament corresponent.
Prevaldrà la decisió de l’Administració que sigui més restrictiva, és a dir, que els consistoris també podran negar-se a una d’aquestes llicències al seu municipi.
En aquests moments, el Consell d’Eivissa té pendents d’aprovació la sol·licitud d’un ‘beach club’ a Sant Joan i un altre a Santa Eulària. Aquests es tramitaran d’acord amb l’antiga normativa, ja que la nova aprovada dimarts passat, encara no ha entrat en vigor.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Els serveis d'emergències varen practicar la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-li la vida
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments