No es preveu obrir noves escoletes pel possible augment de la demanda. L'escolaritat a l'illa de la franja de 2 a 3 anys ja és alta
El retard en l’enviament de l’esborrany del nou decret que estableix la gratuïtat de les escoletes per als alumnes del curs de 2 a 3 anys impacienta el Consell de Menorca i els ajuntaments. Els consistoris valoren positivament aquesta mesura, que es va anunciar el passat 27 de juliol, però estan preocupats pels terminis, ja que el curs pròxim començarà en unes setmanes.
A Menorca no es preveu que la mesura comporti l’obertura de noves escoletes, ja que l’escolarització en aquest tram d’edat a l’illa ja és molt elevada. El que sí que es preveu és incrementar el nombre d’aules davant un possible augment de petició de places, fet que podria comportar la gratuïtat de l’escoleta.
Ja s’han celebrat diverses reunions, la primera entre el Govern i els ajuntaments el 29 de juliol, i la darrera, el passat dijous entre el Consell i els ajuntaments. La pròxima, esperen poder-la realitzar coneixent el contingut del decret.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses