CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
El Consell ha començat la ronda de municipis per explicar la zonificació turística a Sóller
L’acord de zonificació del Consell de Mallorca s’ha notificat aquest dilluns als ajuntaments de l’illa i s’ha obert el termini perquè els consistoris hi diguin la seva.
El president del Consell de Mallorca, Miquel Ensenyat, i la consellera insular de Territori, Mercedes Garrido, han començat aquest dilluns a Sóller la roda de reunions per explicar la zonificació als diferents municipis. Des de la institució insular animen la gent implicada a fer propostes per millorar la normativa. Asseguren que la voluntat és aconseguir el màxim consens, però recorden que és una qüestió que cal regular encara que no agradi a tothom.
Dimecres el president i la consellera visitaran Alcúdia, la setmana que ve Santanyí i pròximament Pollença i Llucmajor.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició