Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Petra, Calvià i Llucmajor, són alguns dels que ja han presentat idees
Els Ajuntaments fan feina en plans i projectes per iniciar la desescalada i pal·liar els efectes socials i econòmics derivats de la pandèmia. Afavorir l’activitat econòmica i facilitar ajudes als negocis locals es troba entre les principals línies d’actuació.
Petra, per exemple, farà promoció del producte local entre els veïnats i impulsarà la seva venda. A més informarà als negocis de credits ICO, en cas que necessitin finançament.
Calvià ja ha anunciat que ampliarà, sempre que les normativa ho permeti, les terrasses de bar i restaurants per avaforir més el volum de feina dels negocis de restauració.
Calvià, s’ha posat en contacte amb el Govern Balear i la comissió de Turisme perquè apliquin bonificacions als vols nacionals cap a les illes per poder competir amb destinació amb la resta del territori nacional.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061