Ha mort Joan Roca, baixista d’Antònia Font
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
L'antic convent franciscà va ser inaugurat anit passada amb un acte multitudinari al pati del claustre, després de 15 anys en obres
El procés de recuperació i transformació de l’antic Claustre de Sant Diego d’Alaior va començar fa 15 anys i aquest dimecres passat ha obert les portes amb tres exposicions permanents. Aquestes tres sales estan dedicades a la història industrial, rural i gastronòmica de Menorca. Més endavant, s’hi preveu l’obertura d’una cafeteria i una botiga.
L’entrada al claustre serà gratuïta per a tothom, mentre que l’entrada al convent de Sant Diego, és a dir, a l’interior de l’edifici, tindrà un cost de 5 euros. Per a residents empadronats al municipi d’Alaior, l’entrada al convent serà gratuïta fins al 15 d’agost. L’horari previst d’obertura al públic serà de dimarts a diumenge, de 17.00 h a 21.00 h.
El convent de Sant Diego va ser construït durant el segle XVII per monjos franciscans i va acollir diversos usos i funcions fins que, el 1993, va ser declarat bé d’interès cultural pel Govern de les Illes Balears.
La reforma i museïtzació s’ha dut a terme gràcies a la contribució de tres administracions: Govern, Consell i Ajuntament. Representants d’aquests tres organismes han participat d’un multitudinari acte d’inauguració.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106