Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Els furts i les bregues hi són constants
Son Gotleu continua registrant enfrontaments entre residents. Ahir un negoci de menjar del carrer Indalecio Prieto va patir l’atac d’uns clients, que varen provocar desperfectes tant a l’interior com a l’exterior. Avui el local roman tancat i un equip d’ib3 notícies ha pogut parlar amb el propietari, en Mohamed, que denuncia que un grup de joves el varen atacar amb armes blanques.
ELs veinats del barri asseguren que l’augment de la inseguretat és per mor del creixement dels nou vinguts al barri. De fet l’equip d’ib3 notícies ha estat testimoni de l’arribada d’agents de la Policia Nacional per atendre la denúncia d’un furt per part d’una treballadora d’una empresa de misatgeria.
Avui, un grup de veïnats afectats havia previst fer una concentració al barri i s’ha dirigit a la Delegació de Govern per sol.licitar el permís pertinent. Però finalment no ha estat possible ja que no han arribat a temps de sol.licitar -ho a la Junta Electoral, que és qui té la competència durant la campanya electoral.
La Policia Nacional manté el dispositiu de seguretat al barri per evitar que continuin els incidents.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou