Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Per als pràctics, enviaran examinadors de Palma, mentre que les autoescoles reclamen més personal
Fins a 750 aspirants a conductors podran examinar-se de les proves teòriques en les dues dates que s’han fixat: aquest dimarts 26 de setembre ho podran fer 375 alumnes, i dia 3 d’octubre, els altres 375. Les proves es faran a les aules de les pistes de circulació de Santa Gertrudis que ha cedit el Consell d’Eivissa. Les autoescoles veuen positiu que els alumnes es puguin examinar, però no creuen que aquesta sigui la solució més adient.
Les autoescoles demanen més personal per fixar dos dies d’exàmens a la setmana, per donar sortida als 200 alumnes que no s’han pogut examinar per manca de personal. Pel que fa als exàmens pràctics, la DGT estima que hi ha 250 persones en espera de poder-se examinar. Per cobrir la baixa d’una de les examinadores, s’ha previst un reforç de personal des de Mallorca.
Tota aquesta situació està motivada per la falta de personal de la DGT a Eivissa. Això ha obligat a tancar al públic l’oficina de trànsit a Vila, que només atén amb cita prèvia dos dies a la setmana. Però els usuaris es queixen que és molt difícil aconseguir una cita. Segons els sindicats, actualment, hi ha set persones de la DGT a Eivissa, quan n’hi hauria d’haver 24.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"