Els alumnes balears de Formació Professional han aconseguit 7 medalles a la competició Spain Skills duta a terme a Madrid. Es tracta d’un instrument per engrescar estudiants i professorat i reivindicar aquests estudis. Tres dels alumnes guanyadors han quedat classificats per als mundials, i a final d’estiu hauran de demostrar el seu talent a Shanghai.
Angela Font, Sebastià Seguí i Sergi Ochogavía aconseguiren la medalla d’or del seu grau. Estudien a l’Institut de Formació Professional Juniper Serra de Palma i Joan Taix de sa Pobla respectivament, i asseguren que aquesta competició els ha emocionat.
Ara el seu futur ha canviat, s’han de preparar per partir cap a Shangai i competir en el Word Skills amb alumnes de Formació professional de tot el món. Un repte no només per a ells sinó també pels seus professors.
Els guardons aconseguits per la comunitat autònoma de les Illes a les proves nacionals, 7 medalles en total, confirmen l’excel·lent moment de la Formació Professional i el talent dels alumnes de les illes.
Les primeres investigacions apunten que la víctima és un home de trenta anys, resident a Llubí. El cos va ser localitzat a la Marjal en avançat estat de descomposició, i encara s'investiga si un accident de moto va ser la causa de la mort
El web IB3.org/directe oferirà aquest dimecres una cobertura especial de la jornada gran de les festes de Ciutadella, amb connexions en directe i la retransmissió íntegra dels principals actes