Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Joves sense tradició agrícola es formen per assumir el relleu generacional del camp de Menorca
L’escola agrària de Menorca rep cada any més alumnes sense tradició pagesa. De fet, cap dels 8 alumnes matriculats enguany al primer curs del cicle mitjà son fills o néts de pagesos ni tenen relació directa amb el camp. Com en Joan Oleo, de pare taxista i mare administrativa, o n’Àfrica Triay.
A classe han tingut el seu primer contacte amb les vaques, a qui estan aprenent a menar i a controlar el seu pes… la formació també inclou assignatures que els han sorprès, diuen, com la de fer paret seca.
Fa 20 anys, pràcticament la totalitat dels alumnes que arribaven a l’escola agrària venien de famílies pageses, una tendència que ha anat canviant fins donar completament la volta.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992