Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

Són pocs els alumnes que han sol·licitat alguna tutoria
Amb l’entrada a la fase 2, els insituts ja poden concedir tutories presencials. Una tornada a les aules que arranca desigual als diferentes centres de les illes. Alguns instituts com Son Cladera, a Palma, ja ha tengut els primers alumnes avui.
La realitat, però, és que són pocs els centres que ja han començat a oferir aquestes tutories. Els motius són diversos. Les instruccions del Servei d’Orientació Educativa han arribat tard i, a més, també hi ha instituts que encara no han rebut cap petició per part de l’alumnat, com és el cas de l’IES Felanitx o el Mossèn Alcover de Manacor.
Tots els centres, això sí, coincideixen en què hi ha molts de nervis per la selectivitat i, per tant, els alumnes que més tutories demanaràn seràn els de segon de batxillerat.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid