Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Han elegit entre diferents elements de joc per reformar el parc del passeig Marítim
Els alumnes del col·legi públic sa Blanca Dona d’Eivissa han pogut participar avui en el projecte de remodelació del parc infantil del passeig Marítim.
El batle d’Eivissa, Rafel Ruiz, els ha explicat la importància de la seva opinió per renovar les instal·lacions infantils. Després, els han posat diapositives de diferents elements de joc que es troben als parcs perquè els petits triassin els que més els agraden.
En aquest procés participatiu han hagut d’elegir entre diferents tobogans, gronxadores i balancins. Alguns ho tenien molt clar.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Una fira amb més dies, més activitats i el doble de pressupost