Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Abans d'executar-lo, els infants del CIEEM Simó Ballester han fet feina durant setmanes i s'han implicat en el projecte vivencial d'aquesta ciència
Poden els infants del Simó Ballester enrevoltar l’escola agafats de les mans?
Durant setmanes, els alumnes des d’infantil fins a 6è de primària del centre han treballat per resoldre aquest enigma.
Han intentat donar una resposta raonada al repte proposat i per aconseguir-ho, han fet càlculs del nombre de participants i dels metres del perímetre. Fins que, avui, ha arribat el dia de fer-ne la comprovació.
Els infants han sortit al carrer i han executat el repte d’abraçar el centre educatiu, amb èxit!, explica la mestra impulsora del projecte Paddy Suárez. De l’escola, també han compartit el moment a les xarxes.
El projecte s’ha duit a terme per celebrar el Dia Internacional de les Matemàtiques, que és el 14 de març.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital