Sis exàmens per obtenir un màxim de 14 punts
Els estudiants de segon de Batxiller que enguany es presentin a la prova que substitueix la Selectivitat, finalment s’hauran d’examinar, segons ha detallat avui el Govern, de 6 assignatures troncals que hauran estudiat aquest darrer curs. Quatre d’elles serviran per computar de 0 a 10 punts, i les altres dues ajudaran a aquells estudiants que necessiten una nota de tall més alta a obtenir entre 10 i 14 punts. En l’antiga selectivitat, hi havia dues fases, una obligatòria, amb un màxim de 10 punts, i una altra de voluntària per pujar nota. Uns detalls que els estudiants de les Illes han conegut mentre es manifestaven al carrer contra les revàlides i la LOMQUE.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa