Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Disputaran dos partits contra el Menorca Cricket Club, que celebra quaranta anys d'història
229
Els ambaixadors del cricket mundial visitaran aquest cap de setmana a Menorca. Es tracta de l’històric Marylebone Cricket Club, de Londres, fundat el 1787 i responsable de la primera normativa d’aquest esport. Visiten l’illa per disputar dos partits contra el Menorca Cricket Club, que celebra quaranta anys d’història. La petició per rebre aquest influent club anglès va començar fa dos anys, gràcies als contactes que tenen els membres de l’entitat insular. Dan Osterbery, president del Menorca Cricket Club, sosté que és un orgull rebre’ls i enfrontar-se a ells.
El Menorca Cricket Club té actualment 150 socis i treballa activament per donar a conèixer aquest esport a l’illa. Estan iniciant un equip de femení i preveuen fer-ne un de fiets. També, estan creant la Federació Balear de Cricket. Fa dues setmanes es va disputar la copa Balear, amb els equips de Mallorca i Eivissa.
Entre els reptes, hi ha el de regularitzar els camps de joc. Com que estan en sòl rústic, no se’ls permet cuinar ni ampliar instal·lacions, la qual cosa els dificulta el dia a dia. El Menorca Cricket Club es va fundar el 1985 i des de 1992 té el seu propi camp a Biniparrell. Els partits d’aquest cap de setmana estan oberts al públic.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat