Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
A Eivissa, els propietaris reberen uns 10.500 euros de mitjana
94
Els qui llogaren un pis o una habitació a Palma l’any passat a través d’Airbnb, varen guanyar 6.898 euros en compartir el seu espai un total de 61 nits l’any. A Eivissa, la xifra és encara superior: 10.544 euros per compartir l’espai durant 49 nits l’any.
Són dades que, aquest dimecres, ha publicat la plataforma de lloguer turístic. Segons aquesta, els amfitrions de Palma varen rebre a més de 220.000 hostes de 147 països diferents. D’aquí, però, també viatjaren 42.000 hostes cap a altres destinacions. A Eivissa, els qui optaren per Airbnb per allotjar-se varen ser més de 100.000, procedents de 124 països.
Les dades mitjanes en l’àmbit nacional són inferiors: l’amfitrió típic va guanyar 3.572 euros compartint el seu espai 38 nits a l’any. A Espanya va donar la benvinguda a més de 8,1 milions d’hostes, i gairebé 4,4 milions d’hostes van viatjar des d’Espanya a altres destinacions.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703