Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
S'han defensat per tercera vegada de les acusacions de la propietat, que ara els culpa d'haver causat danys a la paret seca
La tercera denúncia de la propietat de Binimoti contra els excursionistes ha duit aquest dilluns, de bell nou, als activistes de l’associació Amics del Camí d’en Kane fins al Jutjat de Ciutadella. Allà s’han defensat davant del jutge de les acusacions per presumptes danys que ha presentat el propietari.
Dos mesos després de la caducitat de l’expedient, l’Ajuntament de Ferreries aprovarà dia 29 en plenari la inclusió del vial a l’inventari de camins municipal.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals