La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Veuen irregularitats en les ubicacions actuals d'aquests bars
Els antics concessionaris dels quiosquets de platja de Formentera veuen irregularitats en la ubicació d’aquestes instal·lacions. Demanen que s’anul·li l’acta de replanteig dels quiosquets actuals.
En el comunicat signat per alguns dels antics concessionaris, asseguren que un tècnic va remetre diferents informes a la Conselleria de la Mar del Govern en els quals assenyalava que el replanteig, és a dir, la ubicació d’aquests bars, no s’havia fet respectant la normativa vigent.
És per això que en demanen l’anul·lació o, en el seu defecte, que s’esmenin aquestes irregularitats detectades.
Els denunciants apunten, a més, que l’actual planimetria hauria estat aportada per un dels licitadors actuals, això, diuen, posa en qüestió la imparcialitat del procediment.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia