Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El 90% del comerços participaran en aquesta campanya comercial
A Eivissa els comerciants ja es preparen per a la campanya de Black Friday. El pròxim dilluns molts comerciants ja començaran a fer descomptes.
Segons apunta la Petita i Mitjana Empresa d’Eivissa i Formentera, PIMEEF, el 90% dels comerços participaran en aquesta campanya que oferirà descomptes del 20 al 50%.
Aquest cap de setmana ja es poden veure en els aparadors cartells dels descomptes Black Friday o fins i tot Black Week. I és que hi ha gent que està esperant aquestes rebaixes per comprar productes que necessiten, de fet molts ja fa temps que s’interessen per les ofertes.
El president de l’Associació de Comerços al Detall de PIMEEF, José Javier Marí, assegura que el Black Friday és una bona promoció per augmentar les vendes en un mes que no sol ser gaire bo, tot i que els treu algunes compres nadalenques.
Tot i que el dia oficial és divendres 25 de novembre, algunes botigues ja començaran a aplicar descomptes des d’aquest pròxim dilluns.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals